top of page

Bolluk ve kıtlık - 1.adım


Son zamanlarda çok fazla para ile ilgili olan ilişkilerle ilgili çalışma yapıyorum seanslarımda. Herkes daha fazla para istediğinden, para olmayınca mutlu olmadıklarından ve yeterince para kazanmadığından şikayetçi. Evet, bu düzen gerçekten enerjimizin karşılığını vermiyor.

Düzeni konuşmak apayrı bir yere götürür bu yazıyı, girmiyorum :) Ama para ile ilgili olan ilişkinin değişmesi için önce kavramların doğru düzgün oturtulması gerektiğine inanıyorum. Eğer bu evrende her şey bir titreşimse ve titreşim ve bir çeşit enerji ise, evrende her şey aslında bir enerjidir, öyle değil mi?

Para da bir enerji değil midir? Para enerjisini ne çeker? Para enerjisini bolluk enerjisi çeker.

Para parayı çeker diye bir söz yok mu? Var :)

Bolluk enerjisinin olmazsa olmazı nedir? Minnettarlık ve halihazırda içinde olunan bolluğun farkındalığı. Para, bolluk enerjisinin bir kısmı ise, sağlık, sevgi, destek, arkadaşlık, zaman, kariyer vs. de yine bu bolluğun içindeki diğer etmenler. Tek açıdan hayata baktığımızda biz parayı sadece banka hesabı olarak görüyoruz, çoğu zaman da konu atın hiç yakalayamadığı havuca dönüyor...

Kıtlık enerjisi ne? İçinde ne var? Tutturma, direnç, şikayet, karşılaştırma...

Bu enerjide iken bizim bolluğu kendimize çekmemiz ve o gerçekliği yaratmamız mümkün mü? Enerjiler mıknatıs gibi benzerlerini çekerken, değil.

İlk adım eğer para ile ilgili olan ilişkimizi dönüşürmek istiyorsak; ilişkiyi gerçekten objektif gözlemlemekten geçiyor.

Kıtlık enerjisine nerlerde giriyorum ve girdiğimde ne gibi düşünceler geliyor? Vucüdumda ve duygularımda neler oluyor? Sonra da bolluğun içerisine bakmak gerekiyor. Hepimizin hayatında bol olan yerler var, bunları görebilmeye başlamak titreşimi değiştirmenin ilk adımı. Bunları yapalım, ikinci adım gelecek.

İyi kendini gözlemleler!


Son yazılar 
Recent Posts
Arşiv /Archive
Etikete göre ara
Search By Tags
No tags yet.
Takip için / Follow me
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page