top of page

Meditasyon ne degildir?

Bugün sabah 12 kişiye grup meditasyonu yaptırdım, harika bir Cumartesi'yi yaşamaya devam ediyorum.

Grupta hayatında ilk defa meditasyon yapan bir kaç kişi vardı ve soruları ile meditasyonun dışarda ne kadar farklı anlatıldığını bir kere daha gördüm ve yazmak istedim. Meditasyon düşünceleri durdurmak, put gibi hareket etmeden oturmak, sıkılmaya rağmen durup nefesine "odaklanmak" değil.

Meditasyonun yapılacak onlarca tanımdan bir tanesi ve tam şu an bana en iyi geleni; olanı yargılamadan izleme sanatı.

Bu bana ne katacak peki? Duygulara kapılmadan kendi gerçeklerime yaklaşabilme imkanı sunacak.

Duyguların içinde boğulmadan gerçeklerime yaklaşmak neden umrumda olsun? Özüme yaklaşmamın yolu oradan geçiyor, ondan.

Özüme yaklaşınca elime ne geçecek? Kalıplardan, sıkıştıranlardan, kendi koyduğum mazeret ve limitlerden özgürleşme.

Bu olunca ne olacak? Daha huzurlu, dingin, mutlu ve anlamlı bir hayat.

Pişmanlıkları az olan.

Harika bir çalışmaydı bugunkü...

Kendini çok şanslı hissettim böyle çalışmaları "iş gibi gelmeden" yapabildiğim için. Geriye kapanış müziğimiz bu kaldı.

Ne olmadığımız, ne olduğumuzu hatırlatan.


Son yazılar 
Recent Posts
Arşiv /Archive
Etikete göre ara
Search By Tags
No tags yet.
Takip için / Follow me
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page