top of page

Superfoods!

Enerjimi yükseltmenin benim için en güzel yolu tabii ki meditasyon :)

Meditasyona ilk başladığımda bedenimi duymaya ve onun isteklerine ayak uydurmaya başladım.

Derken zaman içinde sigara/ kahve/ süt beni bıraktı, gerçekten eskiden "öööf" dediğim şeyleri yemiş olmak için değil bana iyi geldikleri için yemeye başladım.

Bunlar olurken tabii ki de karşıma sağlıklı beslenme üzerine yüzlerce kaynak/film/kitap çıkmaya başladı ve girdikçe fiziksel bedenimizi doğru enerjide tutmanın yiyeceklerle ne kadar ilgili olduğunu ve vücudun muhteşemliğini kavramaya başladım.

Bu yiyeceklerden "ultra şifali" olanlara "süper yiyecekler/superfoods" deniyor.

Bunlar da bilgisi-listesi. Yiyeceklere bunlardan katmakta fayda var.

Her şeyde olduğu gibi dengeli bir şekilde elbette.

ST-Superfoods.jpg


Son yazılar 
Recent Posts
Arşiv /Archive
Etikete göre ara
Search By Tags
No tags yet.
Takip için / Follow me
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page