top of page

Sezon Finali - 2014

2014'ün sezon finalini dünkü grup meditasyonu ile yapmış bulundum!

11 kişilik dev kadroyla 2014'u temizledik, helalleştik, harika bir grup enerjisi ile dileklerimizi sembollerle yolladık.

Sıra sembollerin sene içerisinde karşımıza çıkmasına geldi.

Grup meditasyonlarını çok seviyorum.

Farklı enerjideki bir sürü insanın bir amaç için bir araya gelmesi, kalplerini açması, birbirine destek olması ile oluşan enerji beni hep şaşırtıyor, büyülüyor.

Sanırım daha sık bir araya gelmek istiyorum meditasyon grubuyla.

2014'ün son grup meditasyonuyla birlikte 2015'te daha sık grup meditasyonları düzenleme kararı verdim.

Özlüyorum çünkü o birlikteliği...

Daha spiritüel bir toplumda yaşamayı.

Spiritüel konular konuşulurken, kalpler açılırken "Kim daha çok biliyor"a girilmeden sohbet edebilmeyi, paylaşmayı.

Grup meditasyonları bu yüzden çok iyi geliyor.

2015'te herkesin kendini ait ve eşit hissettiği, yargılanmadan kalbini açabildiği bir grup bulabilmesi dileğiyle.


Son yazılar 
Recent Posts
Arşiv /Archive
Etikete göre ara
Search By Tags
No tags yet.
Takip için / Follow me
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page