top of page

Avatar Korra

Yıllardır dizi izlemem. Zaten televizyonum da yok 5 yıldır.

"O kendini bilir" arkadaşlarımdan biri ise yıllardır çizgi film ve Manga izler, derinliklerinden bahseder bana.

"Eminim öyledir" snobluğumdan sonra cancağızım sayesinde "The Legend of Korra" ile tanıştım.

Hayatımda bu kadar içsel yolculuk ve meditasyondan bahsedilen bir çizgi film görmediğim gibi spiritüel mevzuların - karanlığın içindeki ışık, ışığın içindeki karanlık, geride bırakabilmek, kendi iç sesine güvenebilmek, karma, reenkarnasyon vs. - bu kadar basit anlatabileceğini hiç düşünemezdim.

Sürekli meditasyondan ve içsel yolculuktan bahsetmeleri de paha biçilemez. Bayıldım. Hastası oldum.

En son dün akşam yemeğinde "Ben de Korra'nın Hava Tapınağı'ndaki dönen kapılar içerisinden geçme antremanındaki gibi esnek olamıyorum ya bu konuda işte, kapılara çarpıp duruyorum! Sonra da kapıları suçluyorum! Tam oradaki gibi inat etmeden dansederek hafifçe geçmeyi ve kendime zarar vermeden akmayı öğrenmem lazım" dedim... Dedikten sonra da "Yuh" dedim Korra'yı yazanlara.

Bir seanslık konu çıkardılar bana sağolsun.

İzledikçe de çıkıyor.

Eğer spiritüel çizgi film izlemek isterseniz Legend of Korra'yı tek geçerim!

korra2.jpeg


Son yazılar 
Recent Posts
Arşiv /Archive
Etikete göre ara
Search By Tags
No tags yet.
Takip için / Follow me
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page