top of page

12 Kadın ve Chi Gong

Dün Tarsus'ta Tarsus-Mersin-Adana'dan 12 harika kadınla Meditasyon Varyasyonları Eğitimi'ni tamamladım.

Bu 12 kadının kendine o 8 saatlik bir zaman yaratmasına mı, kalplerini o kadar açmalarına mı, kızları yaşında birinden öğrenmeye açık zihin, ruh ve kalplerine mi, "aç aç olmaz" diyerek hazırladıkları harika tadımlıklara mı, cesurca kendi hayatlarından verdikleri örneklere mi daha çok keyiflendim bilmiyorum.

Kalbime çok dokundu. Benim yolculuğumu onurlandırdı.

Hayatın kendi içindeki düzeni beni yine sarstı.

Altıma çiş yaptığım zamanlardan beni tanıyan insanlarla gün gelip birlikte Chi Gong yapacağım aklıma gelmezdi.

12 neler neler yaşamış, atlatmış, öğrenmiş, dönüşmüş ve hala kendini geliştirmeye açık kadınla yaptığım Chi Gong'un titreşimi bambaşkaydı.

Bir sürü cana ev sahipliği yapmış bilge kadınla kabile ritüeli yapar gibiydik.

Bana da harika geldi.

Hayat planladıklarımızdan çok daha harika şeyler getiriyor bize.

Burayı, açıklığı, kadınlığı ve dişinin gücünü çok seviyorum.

Namaste.


Son yazılar 
Recent Posts
Arşiv /Archive
Etikete göre ara
Search By Tags
No tags yet.
Takip için / Follow me
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page