top of page

Kalben

Kalben kalbime dokundu.

Bugün karşıma çıktı. Geç kalırım ben bazen hayatta bir şeyler için. Çoğunlukla kendimde ilgili olduğum için.

Oysa çoktaaaan çıkış yapmış, de ne güzel konserler vermiş, tanınmış. Gerçek insanların samimiyetinin yaydığı enerji bambaşka bence.

Çok ve boş konuşmaz, sakız gibi zamanı uzatmaz bir enerji.

Bu gerçek kadının bende yarattığı etki bu oldu. Bir röportajını okudum, pek çok sözü dürüst ve kalpten geldiği için vurucuydu ama bu akşam, baharın ilk günü, hocamla birlikte ortak yetiştirdiğim ilk öğrencimin eğitimi sonrası, grup meditasyonunda affetmek üzerine çalıştığım bugünün sonundaki bu akşam beni, kelimelere sinen "gerçek" olabilmenin gücü vurdu.

Cesur, gerçek, korkusuz kadınların çoğalmasının niyetiyle kışı kapattım.

Beni kendimle yüzleştirdiğin için teşekkürler Kalben.


Son yazılar 
Recent Posts
Arşiv /Archive
Etikete göre ara
Search By Tags
No tags yet.
Takip için / Follow me
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page