top of page

Su ve Ray

Gerçekten ruhundan gelen çağrıya uyarak keyif aldığı ve istediğini yapan insanın çekim gücü, etrafına ilham yayması ve yaydığı enerji bambaşka oluyor. "Her ruhun bu dünyada yapmak için geldiği tekil ve herkesten farklı görevleri ve yetenekleri vardır." cümlesini bir çok farklı kaynakta okudum, çeşitli spiritüel öğretmenlerden dinledim ve kendim de ağzıma sakız ettim. Yine de farklı ve bambaşka bir şekilde kendini gerçekleştiren insanlar görünce "aaa hakkaten ya!" diyorum.

Çok seviyorum bilindik, ezberlenmiş kavramları gerçek hayatta canlı kanlı görmeyi. Ezberden değil, ancak görerek öğrenebilen bir insan olarak.

Ray Collins bir su fotoğrafçısı. Onun fotoğrafları bence birer hikaye. Bakarken beni meditatif bir hale sokuyor.

Bir yerlere götürüyor.

Bir anda enerjimi yükseltiyor, okyanustaki bir damla olduğumu bana hatırlatıyor.

Kendimi küçük, sıkışmış, çaresiz ve minnacık hissettiğimde bu tip şeylerle beslenmeyi seviyorum. Kendimi ne kadar ciddiye aldığımı hatırlatıveriyor.

Kendi sitesinden:

"Ray feels more at home floating in saltwater with his camera than anywhere on land." /"Ray, kamerasıyla birlikte tuzlu suyun içerisindeyken, kendisini karada olabileceği herhangi bir yerden daha çok evinde hissediyor."

Enteresan bir ruh olduğu kesin.

Credits: Ray Collins


Son yazılar 
Recent Posts
Arşiv /Archive
Etikete göre ara
Search By Tags
No tags yet.
Takip için / Follow me
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page