top of page

Workshop'un ardından

Bugün Maskeler Workshop'u verdim 2 harika insana.

Her seferinde ben de yeni şeyler öğreniyorum farklı katılımcılardan ve yüreğim her verdiğim eğitimde biraz daha büyüyor.

Bugün eğitimde bir kere daha tanık olduğum şey, niyetin ve şifalanma isteğinin değiştirici gücüydü.

Değişim niyeti, cesaret sağlayan güvenli bir alanla birleşince 2-3 saat içinde çok büyük değişiklikler olabiliyor.

Gözlerimin önünde her eğitimde bunu tekrar tekrar görmek beni çok duygulandırıyor. Tam da bununla ilgili bir yazı okumuştum bu sabah, onu paylaşmak istedim. Yazan bir şifacı, ismi Ben Ralston.

Kısacası şifalanmayı 3 basit adıma indirgemiş, basit ama bir o kadar da zor 3 adım.

Özetledim ama tüm yazıyı okumanızı öneririm.

1) Sorumluluk almak.

Sorun her ne ise BENİM sorunum, başkasının değil.

Sorunumu sahipleniyorum, onunla yüzleşiyorum kafası.

Bir çok insan birinci adımda vazgeçiyor ya da zor geliyor ve kendine acımayı seçiyor çünkü sorumluluk almak "gerçek olmayı" gerektiriyor.

2) Sorunun sebebini bulmak

Sorunun ve kalıbın kökenlerine doğru yol almak.

3) Sebebi iyileştirmek.

Sebebin bilinçaltında yarattığı blokajları farkındalığın yardımıyla yumuşatmak.

Son yazılar 
Recent Posts
Arşiv /Archive
Etikete göre ara
Search By Tags
No tags yet.
Takip için / Follow me
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page