top of page

Hayvan

Doğumgünüm yaklaşırken senelik içsel muhasebe kapamalarımı yapıyorum 3 haftadır.

Sordum kendime, yeniden kendimi tavlamaya çalışır gibi.

"Seni ne mutlu eder?" diye.

Önceden bu cevapların içinde "hayvanları izlemek" yoktu ya da ben hatırlamıyorum. Son 1 aydır ne zaman ilham almak istesem parka gidiyorum ve karga ya da oynaşan köpekleri izliyorum. İçim neşe doluyor onların saf neşesinden ben de payıma düşeni alıyorum.

Çıkamıyorsam evde yalanan kedimi ya da youtube'da balina videoları vs. izliyorum. Neden acaba dedim.

Doğanın tam ortasında yaşayamayan bedenimin diğer canlı türleri ile gözsel veya ruhsal oynaşması beni özgür ve her şeyle bütün hissettiriyormuş meğer.

Derken bu sincap çıktı karşıma, anlamsızca gülümsedim.

Evimizi (dünya) paylaştığımız aile üyelerimize arada yakınlaşmak bence insanı besleyen bir şey.

İyi seyirler.


Son yazılar 
Recent Posts
Arşiv /Archive
Etikete göre ara
Search By Tags
No tags yet.
Takip için / Follow me
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page