top of page

Yaşasın Astroloji!

Astrolojiyle flörtüm derin bir aşka doğru ilerliyor.

Kendisi beni her geçen gün daha da heyecanlandırıyor, yaptığı sürprizlerle onu daha da tanıyasım geliyor!

Tepemizde dönüp duran ve gelgitlerden sorumlu koskoca gezegenlerin bize yaptıkları etkilere eskiden "amaaaan" diyerek hafif burun kıvırırken, karşıma çıkan insanlar ve son zamanlarda birlikte çalıştığım enerjilerden öğrendiklerimle büyülenmeye devam ediyorum.

Sanki bu konuda susamışım da suyu bulunca "ehe oley" diye kuyruk sallamaya başlamışım gibi hissediyorum.

Bazı düğümleri anlamaya yardımcı olması çok tatlı bir şey bence :) Yaşasın astroloji.

Bu haftayla ilgili güzel bir uyarı var Juno'dan, yazıyı da linkledim, buyrunuz.

İyi haftalar olsun. Amin.

"Eğer bu bir haftayı, hayat hakkında ya da kendi hakkımızda yazdığımız efsanelerin arka planını sorgulayarak, hata yapabilme ihtimalimizi dikkate alarak ve olası hatalardan dolayı NE KENDİMİZİ NE DE BAŞKALARINI fazlaca yargılamadan, ılımlı ve çözüme odaklı adımlar atarak geçirirsek, ufuk daha açık, gök daha aydınlık olacaktır."

Yay'ın ittirmesinin bende bugun hissettirdikleri Sinatra'nın boğazından dökülüyor.

Yaşasın hayat!


Son yazılar 
Recent Posts
Arşiv /Archive
Etikete göre ara
Search By Tags
No tags yet.
Takip için / Follow me
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page