top of page

Filler ve çimen

Bu sabah meditasyonumdan sonra instagram'da karşıma çıktı bu fotoğraf.

Filler beni hep ağlatır, "annesi tarafından terk edilmiş" fil biraz daha fazla :) Fotoğrafın hikayesini okudum, The David Sheldrick Wildlife Trust'un Nairobi'deki rehabilitasyon merkezinde çekilmiş yakınlarda.

Ormanda kaybolmuş ve aç bulunan yavru file kabile bir süre bakmış sonra merkezi aramışlar gelin diye.

Dünya için küçük, yavru fil için büyük bir adım.

Sonra merkezin hikayesine baktım ve son zamanlarda çokça düşündüğüm şeyin cevabı gibiydi. Yaşasın senkronizasyon.

Bir insanın "sonunda bu bana ne kadar fayda sağlayacak acaba" diye düşünmeden, kalbinden aktığı için yaptığı adımlar evren tarafından nasıl da desteklenip ışığın yayılmasına yardımcı oluyor!

Hepimizin dünyaya ve insanlığa hizmet edebileceği harika yetenekleri var, bu hayatta ortaya çıkması ve akması dileği ile...


Son yazılar 
Recent Posts
Arşiv /Archive
Etikete göre ara
Search By Tags
No tags yet.
Takip için / Follow me
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page