top of page

Tetik


Sınıfımıza yeni bir kız katildi.

Sınıfa girdiği ilk anda içimde bir şeylerin oynadığını hissettim.

Güzelliğine hayran olma - hareketlerindeki rahatlığa özenme - köpek gibi kuyruğumu sallaya sallaya gidip onunla oynamak, konuşmak, muhabbet etmek isteme duyguları birbirine girdi.

Tabii ki bendeki her zamanki ilk tepki 'cool'u oynayıp durmak ve uzak kalmak oldu.

Minik cevizimi ve takındığım maskeleri izlemeyi çok seviyorum bu anlarda..

Daha sonra tabii ki bu kadar 'nasıl bir insan lan bu' düşüncem sonrası hocanın eşleştirmesi ile 'tesadüfen' çalışmada partner olduk.

O kadar büyük şeylere yol açtı ki sesi üzerimde, şifayı fiziksel olarak çok net hissettim.

Enerji ile ameliyat ediliyor gibi.

Sonra hatırladım. Hayatımda da beni en çok tetikleyen insanlar bana en çok şifayı ve dönüşümü getirenler olmuş.

Sadece bu yüzden bile tetikleyen ve ağzımıza ettiğini düşünerek suçladığımız insanları başka bir açıdan spiritüel hocamız olarak görebiliriz diye düşündüm.

Yine zihinde bildiğim ama hayatta görünce ve yaşayınca 'hah şimdi oldu' dediğim bir şey oldu bu da.

Tetiğin dönüşümü büyük bir bağlantıya ve kalp açıklığına götürdü bizi yeni kızla.

Bu yazıyı yazdırdı bana sağ olsun.

Sırtımızı hoşumuza gitmeyen şeylere hemen çevirmek yerine kendimize 'bu insan ya da bu durum bana benimle ilgili ne yansıtıyor?' sorusu üzerine meditasyon yapmak kendi içimizdeki şifanın yayılmasını hızlandıracak. Buna tüm kalbimle inanıyorum. Yaşadım, biliyorum.

Bugün bizi tetikleyen biriyle yukardaki soru aracılığı ile aramızdaki kontrata ve bizdeki rezonansı üzerine meditasyon yapmak üzere!

Son yazılar 
Recent Posts
Arşiv /Archive
Etikete göre ara
Search By Tags
No tags yet.
Takip için / Follow me
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page